Vzhľadom na snahu o neustále zlepšovanie našich služieb si Vám dovoľujeme oboznámiť s výsledkami polročného prieskumu spokojnosti našich dodávateľov – dopravcov. Spätnú väzbu či už formou vyplneného anonymného dotazníka alebo akýmkoľvek iným spôsobom si veľmi vážime. Budeme robiť maximum pre zapracovanie pripomienok do zlepšenia spolupráce s dopravcami s cieľom zlepšenia celkovej úrovne poskytovaných služieb. Prieskum bol hodnotený v nasledovných oblastiach:

  1. Serióznosť obchodného partnera

Takmer všetci (presne 93,9%) z oslovených dopravných partnerov nás vnímajú ako seriózneho obchodného partnera, čo si veľmi vážime.

  1. Platobná disciplína

Cez dve tretiny (presne 67,97%) respondentov uviedlo, že je veľmi spokojných s platobnou disciplínou našej firmy. Zvyšných 32,03% označilo, že je spokojných. Tu vidíme priestor na zlepšenie hlavne čo sa týka zahraničných dopravných partnerov, od ktorých dostávame originálne prepravné doklady celkovo neskôr ako od slovenských dopravcov, čo môže byť dôvodom oneskorovania lehôt splatnosti.

  1. Odbornosť

Až 85,7 % dopravcov nás vníma ako odborníka v oblasti zasielateľstva a špedície, čo si veľmi vážime a zostávame naďalej zaviazaný poskytovať odborný servis a poradenstvo nielen našim zákazníkom, ale aj dodávateľom.

  1. Komunikácia

Viac než tri štvrtiny (presne 77,52%) oslovených dopravcov ohodnotilo celkovú úroveň našej komunikácie vrátane jazykového vybavenia ako profesionálnu a efektívnu. Zvyšných 22,48% je spokojných. Tu vidíme tiež priestor na zlepšenie.

  1. Forma objednávky

Všetci (100%) z oslovených dopravcov sa vyjadrili, že text a forma objednávky sú pre nich jasne čitateľné a prehľadné.

  1. Odporúčanie

Až 86,87% z oslovených respondentov by odporúčalo našu spoločnosť aj iným dopravných spoločnostiam.